miercuri, 30 decembrie 2009

Planetute...galaxii...

Uhum…simt ca am capul gol,dar problema e ca nu stiu nici eu la ce ma refer-poate e doar frigul care patrunde prin crapatura geamului si imi ingheata urechile neacoperite …sau…nu stiu,poate e doar mintea mea care nu se poate gandi la nimic.Asta da senzatie;si stii de ce-pentru ca am realizat ca de fapt ma gandesc la mult prea multe in clipa asta si toate ideile imi trec fugitiv pe retina si sunt doar amintiri si inchipuiri,clipe pe care as vrea sa le traiesc si deocamdata ma multumesc doar cu a le construi.Si acum vine intrebarea:de ce dracu’ nu traiesc eu prezentul?Pfff…stiai ca oamenii sunt niste creature atat de cretine,nu stiu de ce se fac atatea ipoteze despre aparitia oamenilor pe Terra-e clar ca ne-au creat extraterestrii…daca am fi fost plantati aici de vreo divinitate am fi avut si noi sentimente,am fi trait clipa.Uita-te la noi…degeaba un catel pe care il mangai iti ofera cateva grame de saliva pe fata daca doar el se bucura de momentul ala..pentru ca…poate acum ma contrazici ,dar daca stai sa analizezi lucrurile,ai sa-ti dai seama ca in timp ce tu te joci cu Rex,Blacky,Botic,Codita,Tarzan sau cu cine vrei tu,te gandesti probabil ce vei face mai pe seara,maine dimineata sau cum vei reactiona cand te vei reintalni cu tipul caruia ii datorezi niste bani.
Da,ti’am zis,poate acum ma contrazici,dar te avertizez ca daca analizezi in fiecare moment ceea ce faci o sa vezi ca tot timpul te gandesti la ceva si…pe cine vrei sa pacalesti tu cand prietena ta te saruta usor,te intinde pe spate si iti ridica cu buzele tricoul ..iar tu,desi parca te simti curentat in fiecare molecula a corpului de atingerile ei,esti absent,si cand vine intrebarea “La ce te gandesti?”…tu ii zambesti,incerci sa iti ascunzi gandurile si ii raspunzi:”La nimic”,si,pentru a fi si mai convingator,o cuprinzi in brate si o saruti de cateva ori.Dar in clipa urmatoare si ea se intreaba oare ce gandesti,desi continua sa te mangaie.
Atunci cand ai emotii,dar emotii de fericire,esti pe o scena,te indrepti spre premiul meritat si tu,ca un bou, in loc sa fii fericit te gandesti “Oh God,Oh God…ce dracu’ le zic astora,oh,haide omule,chill out,doar zambeste,spune-le ca esti emotionat,iti dregi putin vocea, iti repeti in continuu<>…te fatai putin pe scena si gata,ai scapat,frate!”
Si cand iesi de acolo,iti dai seama ca nu a fost tocmai greu,dar totusi,in afara de niste emotii de rahat,n’ai simtit nimic altceva,ceva,ceva,ceva care sa te faca sa fii mandru de ceea ce ai realizat!
Si ideile tale sunt lacome ,iti invadeaza mintea,iti acapareaza toata atentia,chiar te poti intreba daca esti cumva vreun smintit ca un chelner care isi freaca mainile si zambeste neincetat-doar poate va primi ceva bacsis…
Yeah, I’m right,noi am fost creati de extraterestrii,omuleti verzi,gauri negre,planetute,galaxii…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu