duminică, 3 ianuarie 2010

Ce kkt de vacanta !!


stau degeaba si ma uit in gol,adik nuj...poate nu in gol,ca sunt atat de nabun,incat imi trec prin minte atat de multe lucruri incat nuj la care dintre ele sa ma gandesc....sunt plictisit...poate o fii din caza ca e prea urat afara??si ca oamenii sunt atat de fricosi incat nu se risca sa iasa afara din casa si sa se distreze...maine sper sa fie mai bine , sa nu mai vad pe strada doar oameni posomorati care au o viata monotona...job-akasa...aksa-job...cred ca trebuie sa lucrez din greu pentru a fura un zambet,pnm...vezi fete frumoase pretutindeni..dar care nu zambesc...dc oare??cand macar ai putea schita un zambet...pula mea...cand te intalnesti cu prietenii..dc intotdeauna vorbiti despre aceleasi lucruri banale gen..hmm...iubiti sau iubite,bani sau dezamagiri in dragoste...de ce nu vorbiti despre plimbari,planuri de plimbari,glume sau sa dansati pana nu va mai simtiti picioarele si apoi sa plecat tinandu-va unul de alutl pentru ca singur...recunoaste..nu poti sa te tii pe propriile picioare...dar nu-i nimic,gandeste-te ca te-ai distrat alaturi de prieteni...ajungi acasa si te bagi direct sub dus apoi te arunci in pat si nici nu iti dai seama cand adormi...ba nu...mint...ba da...iti dai seama...dar stii cand??A doua zii cand te trezesti mahmur,iti aprinzi o tigara si iti spui:''pffooaii de pula mea..ce mijto a fost aseara''
Ba...viata trebuie traita...din plin....
Stii de ce??pentru ca ajungi la un momentdat..pe la 80 de ani(daca ii apuci)in care te vei intreba: ''ce pula mea am facut eu in viata asta??''...Crede-ma ca daca apuc varsta aia,o sa fiu in club..preparandu-mi un joint si invitand vreo 4-5 gagici de 18-22 de ani sa ia parte la distractie...
Cam atat am avut de zis...acum e randul tau sa te gandesti ce dracu' faci cu viata ta??....

made by Laurici!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu