luni, 18 octombrie 2010

A new beginning for me



~Nu am mai postat nimic de mult timp...nu stiu de ce....unul din motive a fost ca nu mai imi aminteam blogul....
~S-au petrecut asa multe de cand nu am mai scris...era sa imi ratez sansa la viata...dar m-am desteptat exact cand a trebuit...daca mai treceau cateva zile...deja dispareau toate visele si sperantele mele...cele pe care le-am avut dintotdeauna...
~M-am certat cu ai mei...am plecat de acasa...am stat la prietena mea...cu care aveam o relatie complicata si grea...tineam la ea...am incercat ca totul sa fie bine...dar nu a mers...si intr-un final..am zis gata..nu mai puteam...nu mai gandeam limpede...nu mai eram EU...nu mai aveam aceeasi viata...si imi era dor...pana si de banala chestie de a umbla aiurea singur pe strazi...cu tigara in gura si castile in urechi...
~Intr-un final...m-am intors acasa...si spre mirarea mea...toti au fost multumiti ca m-am intors...si aici am ramas de atunci...inca nu pot face marele pas de a pleca de aici...ei depind de mine...
~Mi-am rezolvat toate problemele pe care le-am avut...si mi-am reluat viata....viata MEA...
~Acum daca ma intrebi ce fac..o sa iti raspund fericit...''da frate...sunt bine''....cu toate ca mai intampin si eu unele dificultati in diferite chestii...ca orice om ...dar aia...sheet happens..all day...dar am trecut cu bine peste toate...a trebuie doar sa ma asez pe o banca in parc..sa-mi aprind tigara dupa tigara pana gasesc solutia potrivita pentru viitorul meu....si am gasit-o...si atunci...eram impacat...pentru asta...mi-am mai aprins o tigara....
~Acum sunt singur...
~Si ce daca...
~Poate e mai bine asa deocamdata...poate ca asta vreau deocamdata...
~Totusi....
~Sunt putin confuz...stiu ca pot sa imi fac viata sa fie mai buna....trebuie doar sa ma asez pe banca....
~Acum Shhhhhh...imi aprind tigara....


Made by Laurici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu