luni, 18 octombrie 2010

Vreau in Vama


>De ce nu sunt acum in vama??
>Sa ascult valurile lovindu-se de stanci...sa vad soarele cum iese din apa...si sa ma uit la el ridicandu-se in zare...in timp ce razele lui ne incalzesc corpurile umbrite de noaptea ce tocmai a trecut...iar eu imi aprind tigara ..pentru o noua zii ce tocmai a inceput..
>Trebuie sa ne trezim din mahmureala...asa ca o sa fac un cui...si o sa bem o bere...apoi te iau de mana si ne aruncam putin in apa...si ne tavalim pe nisip...ascultand muzica de la stufffff...si nu imi pasa de nimic...nu am nici o grija...sunt doar eu,tu... si plaja...care ne accepta ca fiind ''copiiiiii'' ei...si nu am de gand sa plec de aici foarte curand...
>Vama noastra...unde ziua se doarme si noaptea se petrece...singurul loc in care valurile aduc ...

...Sperante!!!



Made by Laurici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu